Pagina's

donderdag 9 november 2017

update knie

Ergens in 2015 ben ik gestopt bij av Dem en dus ook als wedstrijdloper, om een klein jaar later weer lid te worden. Nu gaat het weer niet goed met mijn zwakke rechterknie. De knie is nergens dik, maar aan de buitenkant zit en plekje dat behoorlijk pijnlijk is.

Voor meer informatie, zie onder anderen de stukjes:

Hoe lang het ook duurt, toch stop ik nu niet. De ervaring van 2015 heeft mij geleerd dat het uiteindelijk wel weer goed genoeg gaat. In 2016 is er zelfs het marathonsucces gekomen.
Ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen beginnen. Zo snel mogelijk? Nou ja, wanneer de knie pijnvrij is, hè! Tot die tijd blijf ik lekker fietsen. Ook als ik fit genoeg ben om te gaan hardlopen, zal ik hoogstwaarschijnlijk blijven fietsen. Al is het maar omdat ik het inmiddels weer veel te leuk vind om daar mee te stoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten