Pagina's

woensdag 21 november 2018

#piep

Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest, voor m'n oren. Ik heb al vrij lang een 'piep' in m'n oor zitten. Deze ging vanzelf weg, maar de laatste tijd gaat het niet meer weg. Het wordt vervelender. Volgens de huisarts bestaat er een reële kans dat er sprake is van een gehoorbeschadiging. Het horen van geluid dat er niet is, wordt tinnitus genoemd.
De piep is vergelijkbaar met een piep die ik vroeger weleens had, na een avond uit in een discotheek met (veel te) harde muziek.
De vermoeidheid die ik ervaar, kan heel goed het gevolg zijn van de piep in en de druk op m'n oren.

2 opmerkingen:

  1. Hey Johan, wat is het toch leuk om af en toe je sportblog te lezen!
    Ik verkoop magneetarmbanden en die
    Kunnen voor meer energie zorgen ( simpelweg omdat de rode bloedcellen die in je bloed gaan clusteren door straling/WiFi , weer uit elkaar getrokken worden) en kunnen het geluid van Tinitus reduceren. Heb nu 3 mannen in mijn klantenbestand waarbij dit het geval is. Ook heeft het een positieve uitwerking op evenwicht en daarvoor kan ik een simpel restje bij je uitvoeren.
    Wie weet is het iets voor je, dan hoor ik het wel.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, leuk, zeg. Dank je, Inge.
      Ik houd je idee in m'n achterhoofd.
      Groetjes van mij

      Verwijderen