Pagina's

maandag 17 december 2018

2018 week 51 #300x

vooraf
Het grootste doel tijdens de komende 2 weken is het fietsen van 255 km, wat een kleine 130 km per week is. En met 3x per week fietsen, is dat nog geen 45 km per keer. Waarom? Omdat ik dan de 10.000 km in 2018 heb volbracht én iedere maand minimaal 500 km heb gereden. Lukt het niet, maar lukt 150 km wél (= 75 km per week), dan heb ik het belangrijkste, die 10.000 km op jaarbasis in ieder geval bereikt.
Nog een mooi doel voor deze week is m'n jaartotaal op 300x sporten uit te laten komen. De teller staat bij aanvang van deze week op 297x.

17/12 maandag: fietsen (mtb of Tacx) rust
Ik had behoefte aan een rustdag: even geen rennen en fietsen. Filmpjes op YouTube van Eckhart Tolle over het "hier en nu" bekeken. Was even lekker.

18/12 dinsdag: intervaltraining rust
Net als gisteren heb ik toegegeven aan m'n behoefte aan rust. Lekker gelezen.

19/12 woensdag: fietsen (mtb) 54 km
Vanmorgen had ik wel weer zin om een rondje te fietsen. Ik had behoefte aan een relaxt rondje. Ben naar Egmond op en neer geweest, door de duinen. Was echt even lekker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3234155101

20/12 donderdag: héél kort duurloopje rust
Kerstdiner op school. Daarom zou er hooguit tijd zijn voor een heel kort duurloopje. Maar ook dat kwam er niet van. Het werd te veel proppen en daar had ik niet zoveel zin in. Lekkere sportweek wordt het zo, hè, haha!

21/12 vrijdag: duurloopje rust
Kerstvakantie! Héééérlijk! Ik hoop dat ik wat wat tot rust kom. En rust was precies waar ik vandaag behoefte aan had. Uit school ben ik heerlijk in de relaxmodus gegaan!

22/12 zaterdag: fietsen (mtb offroad) 43 km
Morgenochtend kan ik niet fietsen: dan is m'n schoonmoeder jarig. Daarom ging ik vanmorgen een rondje fietsen. Met Marco en Mark offroad op de mtb.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3239577911

23/12 zondag: duurloop 12,5 km
Om 10.30u gingen we met de jarige moeder van José een kop koffie drinken. Ik had bedacht dat ik dan terug naar huis zou gaan rennen. Ook al omdat ik 's middags naar de eveneens jarige Willy wilde gaan. Het was een gezellige ochtend met de "Huissies" in Paviljoen Zeezicht op het strand van Castricum. Na afloop had ik echt zin om naar huis te gaan rennen. Ik dacht dat ik in een uurtje thuis zou zijn en dat klopte. Het regende, maar eigenlijk was het heerlijk weer om te rennen. Het rennen zelf ging prima. Wel heb ik sinds vorige week wat last van de binnenkant van de rechtervoet: even in de gaten houden. Het was m'n 300e sportbeurt in 2018. Een mooie mijlpaal!
https://connect.garmin.com/modern/activity/3242243018

1 opmerking:

  1. Hey Johan,

    Ivm je oren mag je anders best een magneetarmband van me lenen hoor.
    Doe ik wel vaker. Leen ik hem 4 weken uit om te proberen of het iets doet.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen