Pagina's

woensdag 2 januari 2019

JoArtSport in 2019

In 2018 had ik allerleid doelen en challenges. Zie: joartsport-in-2018. Dat ga ik in 2019 niet doen. Waarom niet? Omdat ik tevreden ben met hoe het nu met mijn sporten gaat: ik heb geen nieuwe uitdagingen nodig. Hooguit is het na alle feestdagen in december prettig om weer wat bewuster bezig zijn met het consuminderen van toegevoegde suikers (zie suikervrij).

Het jaar 2019 zal toch vooral het jaar van onze usareis worden. Mede daardoor denk ik dat het bijna onmogelijk zal worden om het aantal fietskilometers van 2018 te kunnen evenaren. Ach, ik ga gewoon lekker rennen in de tuinderijen, naar Wijk aan Zee op en neer en in de duinen. Alleen of met de mannen van project2uur59. Op woensdag en zondag wil ik blijven fietsen. Woensdags voor mezelf, zondags met de beverbikers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten