Pagina's

zondag 18 mei 2014

Zuid Schermer

Wat een prachtig weekeinde!
Gisteren de verjaardag van José in de tuin kunnen vieren. En vandaag eerst een voetbaltoernooi van Kane, 's middags op de fiets met vrouw en kinderen naar het strand en 's avonds mocht ik weer 'los' op de fiets. Het werd een polderrondje naar Zuid Schermer en terug.
http://www.strava.com/activities/142785546

Het was werkelijk een prachtig rondje in het avondzonnetje. 
Doordat Marco niet mee ging, kon ik weer eens een rondje op de racefiets rijden. Marco heeft namelijk alleen nog een mtb. Twee uurtjes, ruim 60 km.

En wat een progressie heb ik in een paar weken geboekt. Op 30 april schreef ik nog dat ik 53,8 km op de teller had staan in 1:49:03 (een gemiddelde van 29,6 km per uur).Vandaag was dat 62,5 km in 2:00:56 (31,0 gemiddeld). Helemaal gek is het niet. Alleen deze week al heb ik ruim 200 km gereden.

Tja ...op dit moment mis ik het hardlopen even helemááál niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten