Pagina's

vrijdag 29 juni 2018

soap bij Dem

Vorige week stond de nieuwe teamindeling voor komend seizoen op de website van Dem.
Direct volgde er een bericht van de trainers van de leeftijdsgroep "onder de 11": de indeling klopte niet. De echte indeling zou afgelopen maandag bekend worden gemaakt. Door hoofdtrainer "onder de 11" Sam.

Maandag mooi nog geen indeling. Wel het bericht van Sam dat het uiterlijk woensdagavond rond zou komen. Maar op woensdagavond ... radiostilte!

En opeens, vanavond ... een bericht van Sam over de teamindeling! De indeling op de website bleek toch te kloppen! Maar ... de jongens van ons team werden op de site niet eens genoemd. Vergeten soms? Sam gaf aan dat we voor vragen bij Jos en Peter moesten zijn en dat de interne scouts, technische commissie, coördinatoren en staf "onder de 11" flink hebben gepuzzeld op de indeling.

Dus richtten we onze pijlen op Peter. Peter reageerde met: "Ik heb geen idee, hier gaat Marc over!"
Niemand van ons kent Marc binnen de club ... Marc blijkt coördinator van "onder de 13" te zijn, terwijl onze jongens naar "onder de 12" gaan. Ons richten op Marc werd daarmee meteen zinloos.

Dan maar naar Jos, hoofd jeugdopleidingen van Dem. Jos: "Jullie spelers zijn komend seizoen geen selectiespelers meer. Dat betekent dat ik geen contactpersoon meer ben. Jullie moeten bij Richard zijn!" Richard? Nóóit van gehoord!

Zo zo, van Sam naar Peter naar Marc naar Jos naar Richard ...
Jos: "Sam had u rechtstreeks naar mij kunnen verwijzen. Ik ontzie Peter in deze." Huh??? Jos besloot zijn verhaal met: "De komende periode worden de niet-selectieteams gevormd en zal daarover meer bekend worden."

Gek hè, dat wij nu denken dat een niet-selectieteam de club niets boeit! Ik wil alleen maar weten in welk team mijn zoon komt, met wie hij in een team komt, wie zijn trainer wordt en of hij 1x of 2x per week gaat trainen.

ps: ik heb de namen van de personen in kwestie veranderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten