Pagina's

donderdag 20 september 2018

2018 week 38 #herfst


vooraf
Nagenieten van een prachtig weekendbelgie. En verder weer lekker doorgaan waar we gebleven waren.

maandag 17/9: fietsen (mtb)
Vandaag gewoon weer aan het werk. En natuurlijk liep ik super-vrolijk rond op school. Tussen 18.00u en 20.00u was Kane naar trainen en waren Robin en José op de manege. Dus heb ik de mtb gepakt en een rondje gereden. Waarom? Omdat het een prachtige nazomeravond was!
https://connect.garmin.com/modern/activity/3022443157

dinsdag 18/9: intervaltraining 15*200m (p=200m)
Ach, ach, Frank blijkt niet alleen zijn linker sleutelbeen te hebben gebroken, maar ook zijn rechter duim. Nu is hij echt helemaal onthand. Donderdag wordt hij geopereerd aan zijn sleutelbeen.
's Avonds om 21.00 uur ging ik de deur uit voor de 15*200m met pauzes van 200m. De 200-tjes liep ik soepel en lekker vlot in 41" gemiddeld. Moet er wel bij vermelden dat ik ze met wind mee liep (en de pauzes terug met tegenwind), wat natuurlijk een groot voordeel is.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3025305502

woensdag 19/9: fietsen (racer)
Afbeeldingsresultaat voor joshua tree parkIk was van plan om tussen 09.30u en 12.30u een ronde van zo'n 120 km te rijden. Uitslapen en fietsen: dat is voor mij echt een vrije ochtend hebben! Maar, Robin was/is ziek. Ze had en heeft nog steeds bijna 39 graden koorts. En dus zei ik: "Dan ga ik niet fietsen." José gaf uitkomst. Ze kon tot 11.00u thuis werken en dus bij Robin blijven. Dan moest ik wel 8.00u de deur uit. En daar kreeg ik geen spijt van. Wat een heerlijk rondje heb ik gereden op de racefiets gereden. Het was een prachtige nazomerochtend, met een lekker zonnetje. Wel een aardige ZZO wind, maar daar kon ik op de terugweg prima doorheen trappen. Vanmiddag gaan we naar Jan Doets: onze USA reis 2019 rondmaken! Dan komen de ouders van José hier: wel zo gezellig voor Kane en vooral prettig voor Robin. En zo is het plan uitgewerkt: usareis2019-2.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3026377335

donderdag 20/9: kort duurloopje rust
Gisteren werd ik steeds minder fit. Cadeautje van Robin? Wie weet. Vroeg naar bed dus. Vanmorgen werd ik nóg minder fit wakker. Maar ... geen koorts, dus naar school. Ik had simpelweg te veel te doen : een oudergesprek, een gesprek met het bedrijf dat bij ons op school de intelligentietest in oktober komt afnemen, de aula klaarmaken voor de informatieavond groep 8, de powerpoint voor diezelfde avond checken en 's avonds de informatieavond zelf.
Een fitte Johan zou vóór de info-avond (of erna) nog even kunnen rennen, maar nu moest ik dat maar niet doen. Rust: ook al om ervoor te zorgen dat ik morgen (hopelijk) fitter ben. Daarom voor nu: "welterusten!"

vrijdag 21/9: duurloopje rust
Ook vandaag heb ik niet gesport. Op school voelde ik me een stuk beter dan gisteren, maar rennen of fietsen was nog geen optie. Morgen maar weer: fietsen met Sjoerd.

zaterdag 22/9: fietsen (racer)
Een rustig rondje gefietst met Mark, Sjoerd en Joost. Lekker kunnen kletsen onderweg. Dat kwam me na de afgelopen 2 dagen heel goed uit!
https://www.strava.com/activities/1857713545

zondag: mtb offroad
Afgesproken om 8.45u bij de Patatoloog met Marco, Mark en Marcel. Daar gingen we het bos in, om ons offroad rondje te gaan rijden. Maar dat ging mooi niet door. Heel veel van de paden waren opeens tot verboden gebied voor fietsers verklaard. En aangezien wij ons wel aan de regels willen houden, waren we veroordeeld tot het ter plekke maken van een alternatieve route. Minder klimmetjes, maar niet per se minder leuk. Het was goed te merken dat we een uitstekend fietsseizoen achter de rug hebben, want we hebben sterk gereden.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3036246079

Geen opmerkingen:

Een reactie posten