Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

10*1 (p=1')

Zo, de vakantie is begonnen. Gistermiddag het schooljaar afgesloten, door met het team uit eten te gaan. Heerlijk gegeten en het was gezellig. Wel heb ik het wijnarrangement overgeslagen, omdat ik 's avonds nog wilde rennen. En daar kreeg ik geen spijt van. Het was een prachtige avond om te lopen. Ik heb weer 10 km kunnen bijschrijven. De vorige keren heb ik rondjes in één vast tempo gelopen, nu heb ik er een intervaltraining van gemaakt. Het gemiddelde tempo lag daardoor wel lager: 12 km per uur ipv 13 km per uur. Maar de belasting voor de achillespees was, door de tempowisselingen, groter. Ik liep 10*1' met ook pauzes van 1'. De versnellingen zo soepel mogelijk gelopen en tijdens de rustminuten telkens een half minuutje wandelen en een half minuutje dribbelen. Leuk om weer te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten