Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

(bijna) vakantie!

Gisteravond was de afscheidsavond van "mijn" groep 8. En wát een succes weer. Blije en enthousiaste leerlingen en hun ouders, nadat iedere leerling in het zonnetje is gezet. En vervolgens de ontlading tijdens een disco-uurtje voor de leerlingen (en een drankje & hapje voor de ouders).

Heb ik dan nu vakantie? Nou, bijna!
Vandaag nog gewoon gewerkt, maar zonder de leerlingen is dat toch heel anders, hoor. Morgen ben ik vrij en donderdagochtend is er de jaarafsluiting. En dan is het schooljaar echt voorbij en heb ik vakantie!

En voor mijn sporten betekent vakantie als het ware een soort trainingskamp. M'n lichaam en geest gaan in een "standje relaxed" en zo gaat het met mijn sporten in deze weken dan meestal ook. Relaxed lopen/fietsen, het liefst in de natuur. Dan kom ik weer zóóó tot rust. Daarom is het geen toeval dat ik in deze fase nooit geblesseerd raak, maar juist weer richting goede vorm kan trainen.
En dat laatste zorgt ervoor dat ik weer meer zin in het hardlopen krijg, in de periode ná de vakantie. dan wil ik weer op de baan gaan trainen en hopelijk ook weer wedstrijdjes gaan lopen.

Goh, wat heb ik 'n zin in de komende weken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten