Pagina's

zondag 27 maart 2016

2016 week 12








Een week met slechts 3x hardlopen. En 3x een duurloop, waarvan 2 korte en 1 lange. Geen topweek, maar voor een mindere week ook weer niet slecht te noemen. Het was druk op school en thuis óók! Een en ander heeft te maken met de aanstaande overstap van Kane van De Kennemers naar Dem. Om een beeld te krijgen in welk team Kane na de zomer komt te spelen, is het handig om alvast eens mee te trainen met Dem. Overigens met toestemming van De Kennemers. We willen de club met een goed gevoel verlaten. Deze week heeft Kane 2x bij Dem getraind, maandag en donderdag. Woensdag had hij met De Kennemers een oefenwedstrijd en gisteren had hij een toernooi (morgen overigens wéér). 
Zóóó was het strand ongeveer.
Dinsdagavond zat ik aan de TV vastgeplakt in verband met de aanslagen in Brussel en donderdag kon ik mezelf wéér niet losrukken van de TV, nu door het overlijden van Johan Cruijff. Een bewogen week dus.
Vrijdag kon ik compenseren, toen had ik een vrije dag en kon ik lekker lang rennen. Maar man man, wat een rondje werd dat, zeg. Ik besloot om een stukje over het strand te gaan. De vloedlijn kwam bijna tot aan de duinen en m'n voeten zakten bij elke stap ruim 5 cm in het zand. Pffffffffffff. En na de klim in het mulle zand op (de strandopgang die ik nog ze goed ken van de Strand-en-duinloop eerder dit jaar) om het strand af te komen, stroomde de energie vrij snel m'n lichaam uit. En ik was toen nog niet eens op de helft. De tweede helft voelde echt aan alsof het de laatste 10 km van de marathon waren, op zich wel weer eens interessant om te ervaren!
De bewuste strandopgang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten