Pagina's

woensdag 27 april 2016

Koningsdag


Met m'n achillespees gaat het (nog) niet super, maar ... het gaat. Dat wil zeggen: ik kan rustige duurloopjes doen. Vanmorgen op Koningsdag lekker in de duinen gelopen. Op deze herfstachtige dag begon ik vrij stroef: de achillespees was stijf en gevoelig. Na een kilometer ging het beter: de stijfheid trok weg en ik voelde de pees steeds minder. Wel had ik stramme benen: het trok wat vanuit m'n rug. Maar het feit dat ik me dáár drukker om maakte dan om m'n achillespezen, zegt ook wel iets. Daarom besloot ik om me helemaal niet druk te maken en om gewoon lekker te lopen. En dat ging prima. Ook na afloop geen reactie. Mooi!
En dus zal ik me de komende weken vooral richten op rustige duurloopjes. Even geen snelheid, maar de focus op duur. Geen punt voor schemaloze Johan!
wegversperring!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten