Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Nog 20 weken

Na zondag, na morgen dus, is het nog 20 weken tot de marathon. Schema's gaan meestal uit van 12 weken of 16/17 weken. Vanaf maandag ga ik me toch écht richten op de marathon. Maandag schreef ik in het stukje omvang al dat het na de Marquetteloop nog 16 weken is. Maar met die Marquetteloop ben ik helemaal niet (meer) bezig. Nee, de komende 4 weken staan in het teken van de laatste 16 weken. En de laatste 16 weken staan in het teken van de laatste 12 weken. Enzovoort.

Hoe zie ik de komende 4 weken dan voor me?
Nou ... werken aan m'n duurvermogen. Ik wil weken lopen van respectievelijk 65, 70, 75 en 80 km. En dat met 5 loopbeurten per week.

Er wordt van alle kanten met me meegekeken/meegedacht mbt hoe ik de marathonvoorbereiding kan aanpakken, maar op dit moment is er één die (nog steeds) vrij dominant aanwezig is:
mr. Achilles Pees! Maar ... het vertrouwen is er nog, hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten