Pagina's

dinsdag 18 oktober 2016

bedankt!!!


Bedankt voor een prachtige marathon:
  • Het thuisfront: José, Robin en Kane. Voor jullie onvoorwaardelijke steun, geduld, liefde, geduld, enthousiasme, geduld, support, geduld, begrip, geduld, geduld, luisterend oor, geduld, ... zonder jullie ab-so-luut géén marathon.
  • De mannen van Project2uur59: Jacco Heijblok, Frank Janssen, Jeroen Paap, Dave Molenaar, Rowdy Liesker, Robert Klamer, Bas Klomp en Martin Bronder. Met mijzelf erbij een groep van 9 man. Zo gaaf om met deze leuke, gezellige, enthousiaste, gedreven, fitte en gefocuste groep te trainen voor de marathon! Van trainingsmaatjes naar vrienden! Jacco Heijblok mag ik noemen als de animator van Project2uur59.
  • Bert Vink: onze kanjertrainer bij av Dem. Altijd gepassioneerd! Ook in Amsterdam, langs de kant!
  • Oosterbaan hardloopschoenen, met name Ronald Schröer en Arie Visser: voor het regelen van onze prachtige Asics outfit.
  • Asics: voor het beschikbaar stellen van de mooie outfit.
  • Sanne Bakker: ons hardloopmaatje, sponsor, vetpercentage-meter en fysiotherapeute.
  • Martin Heijblok, onze masseur. En in Amsterdam klaarstaand met bidonnen!
  • Martin van Noort voor de trainingen in de wintermaanden. En voor de conversaties via WhatsApp.
  • Henny Verheugen: voor de support op afstand mbt trainingsvormen, schema, tips.
  • Menno van Lieshout (fysio): die mij anderhalf jaar geleden weer "aan de praat" kreeg.
  • Peter Aardenburg: die geregeld heerlijk kritisch via deze blog met mij meedenkt.
  • Erik Langeveld:die mij in 2013 heeft ge'blog'spireerd en wiens marathonblog-voorbeeld ik heb gebruikt voor het weergeven van mijn marathonvoorbereiding.
  • Paul Oude Vrielink: wiens marathonschema's ik zo'n 1001 x heb bekeken en mij óók heeft ge'blog'spireerd.
  • Erik van Warmerdam: voor zijn tips over voeding.
Zonder jullie had ik het niet gered!

De fans: Piet, m'n moeder, Lous, Robin, Hans, ikke, Arend, Kane, Willy

2 opmerkingen:

  1. Peter Aardenburg20 oktober 2016 om 14:56

    EN NU ???? rust,rust,rust, en nog eens rust
    MAAR DAN ???? kriebels, kriebels, en dan een onrustig gevoel, een beetje hardlopen,
    en over een week of 6, een top 10 km?
    Of hebben jullie het daar nog niet over gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor deze week geldt inderdaad rust (en nagenieten).
    Daarna ga ik weer lekker verder met hardlopen.
    Voorlopig geen marathon, maar afstanden van 10 km t/m halve marathon.
    Met in de trainingen hopelijk alle goeds van het afgelopen jaar erin.
    Wat de anderen betreft weet ik het (nog) niet: ik vermoed ongeveer hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen