Pagina's

donderdag 9 april 2015

brace

De knie is toe aan rust. Alleen wordt 'm dat niet altijd gegund. Ik heb m'n hardloopschoenen weliswaar (tijdelijk?) opgeborgen, maar er zijn meer valkuilen. Denk maar aan een lange wandeling op het strand met de hond of aan het voetbaltrainen geven aan "de effies" van De Kennemers. Zaken die gewoon door "moeten" gaan.

Gisteren tilde ik tijdens de voetbaltraining al dollend een van de spelertjes op. Dat voelde ik behoorlijk in m'n knie. De knie ging daarbij wat naar achteren: overstrekking.
Vandaag de hele dag last van gehad.

Daarom heb ik een kniebrace gekocht. Om voor een stukje stevigheid bij activiteiten als wandelen en trainen geven te zorgen. Zodat de nu overbelaste knie echt tot rust kan komen. Heeft ie wel verdiend, hè!
En als het fietsen dan óók nog eens voor de nodige kracht kan zorgen, hoop ik de brace tzt weer af te kunnen stoten. Het moet niet gaan wennen, natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten