Pagina's

vrijdag 3 april 2015

dankbaar

Mezelf even verwend:
Om m'n besluit tot stoppen met (wedstrijd)lopen kracht bij te zetten, heb ik mezelf vanmiddag getrakteerd op nieuwe fietskleding: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen en een broek.

Overigens heb ik op het besluit veel positieve reacties ontvangen. Dat heeft een motiverende/stimulerende uitwerking: het geeft me energie!
Daardoor voel ik me dankbaar.

Op https://twitter.com/4positiviteit las ik de zin:
"Stop met moeilijk denken en blijven analyseren. Kom in actie. Als het goed voelt, is daar een goede reden voor."
Het moeilijk denken en blijven analyseren betreft het 'hard'lopen. De actie (+ goede reden) slaat op het fietsen.

Dus ...morgenochtend ga ik weer. 'k Heb d'r sin an!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten