Pagina's

zondag 19 april 2015

2015 week 16

Wat een zonnige week, zeg! Ik heb 3x gefietst en 3x was het heerlijk zonnig!

dinsdag
Precies 60 km weggetrapt op de mtb. Lekker gereden.
Het was een prachtige avond: zon en weinig wind.

vrijdag
Fysio, ivm m'n knie.

zaterdag
Rondje van 53,5 km: naar Egmond op de mtb, alleen.
Na wat drukke dagen, was ik een stuk minder in vorm. Ik voelde de vermoeidheid tijdens het fietsen. Het tempo wat naar beneden aangepast en genietend van het mooie weer m'rondje gereden.

zondag
Rondje Bergen op de mtb, met Marco: 67,9 km. En het ging héérlijk! Heen moest ik flink werken om Marco bij te houden. Zijn kopwerk was langer en sneller dan mijn kopwerk. Maar op de terugweg reed ik als vanouds. En wéér was het een zonnige avond.
Het is zóóóóó'n mooi rondje!
Bij Wijk aan Zee de duinen in, tot Egmond. Daar moet je een stukje langs de weg richting Bergen aan Zee, maar na een paar kilometer kun je (bij gasterij 't Woud, de duinen weer in: voor een heuvelachtig stuk naar Bergen aan Zee. Vanaf Bergen aan Zee terug naar Egmond. Dan door de polder naar Uitgeest. Langs het Uitgeestermeer (over de Lagendijk), langs Fort Krommeniedijk, terug richting Heemskerk. En vervolgens het laatste stukje naar Beverwijk.

Weekopbrengst week 16
- fietsen: 181,4 km in 3x (60,5 km p.x)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten