Pagina's

zaterdag 14 oktober 2017

Over vakanties en doelen

Over een week start de herfstvakantie.

Hunerwold State
Vakanties zijn voor mij de mooiste sportweken. Veel tijd, veel vrijheid en dus veel kilometers.
In de herfstvakantie hoop ik een paar mooie fietsritjes te kunnen maken. Even helemaal geen loopwerk. Mijn doel is om in de kerstvakantie weer te kunnen lopen. Samen met de zomervakantie, is de kerstvakantie mijn favoriete hardloopvakantie. Tussen alle feestdagen door lekker buiten bezig zijn. Daarom hoop ik juist in die vakantie het hardlopen weer op te kunnen pikken. Zonder andere doelen, hoor. Gewoon blessurevrij weer lekker aan het hardlopen toe kunnen komen. Omdat het zo leuk is! De fiets ga ik niet opbergen. In tegenstelling tot 2016 wil ik niet alle pijlen op het hardlopen richten.
Wirfttal

Voor 2018 zijn er inmiddels al 2 vakanties geboekt: een weekje in het voorjaar en 2 weken in de zomer! Twee keer wordt het een huisje op een Landalpark. 's Zomers deden we dat nooit, maar omdat het niet zo goed meer gaat met onze hond Ravi, doen we het eigenlijk voor haar. Kan ze lekker met ons mee.

In de voorjaarsvakantie gaan we  naar Landal Hunerwold State, in het Nationaal Park Drents-Friese Wold.

En in de zomervakantie wordt het Landal Wirfttal, in Duitsland (bij Nationaal Park Eifel).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten