Pagina's

zondag 1 oktober 2017

2017 week 39

Ik ben weer zo goed als fit: slechts nog wat verkouden. Ook heb ik de boel lekker op de rails: thuis, op het werk en op het voetbalveld. Dat is prettig ivm mijn gesport. Duidelijkheid betekent structuur.

maandag: Tacx
Lekker relaxt een uurtje trappen, waarvan 20' met weerstand. Buiten was het heerlijk zacht. Maar omdat ik alleen met Kane thuis was, wilde ik niet 'echt' weg. En dan is de garage een prima alternatief.

woensdag: fietsen
Vandaag m'n tweede vrije woensdag. En wat staat er dan op het programma? Fietsen! Rustig aan opgestaan en even voor 10.00u reed ik weg. Het was bewolkt, mistig en wat frisser dan de afgelopen tijd. Zou best wel weer eens één van de laatste keren fietsen in korte geweest kunnen zijn. En toch was het heerlijk. Door de mist oogde de omgeving wat mysterieus. En zo kwam ik zowaar tot in Bergen aan Zee. Om het rondje niet te groot te maken, ging ik ongeveer via dezelfde weg terug. Om even na 12.00u was ik weer thuis. Meteen onder de douche, want om 12.30u kwam Kane thuis en dan was het wel zo leuk om samen met hem te kunnen eten, nietwaar.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2006196983

donderdag: rust ... rust???
Vandaag was weer een drukke dag: van 8.00u tot 16.30u op school en van 17.00u tot 18.30u op het voetbalveld. En als mijn benen 100% zouden zijn geweest, zou ik om 19.30u starten met een baantraining. En dat is eigenlijk te gek. Daarom heb ik (met pijn in m'n hart) besloten om een stap terug te doen als jeugdtrainer. Vorig seizoen trainde ik een team helemaal alleen. Dit seizoen staan we met 5 trainers op 3 teams, waarvan Jonathan en ik de verantwoordelijkheid hebben over team 3. De noodzaak van het 'moeten' is daardoor voor mij een stuk minder geworden. Vorig jaar was één van de twee trainingen op woensdag: de dag dat ik 's middags vrij ben en zelf niet train.
Hoe ga ik nu verder? Ik blijf leider van het team op zaterdag. Wanneer we geen scheidsrechter hebben, fluit ik. En als één van de andere trainers een keer niet kan, val ik in. Het besluit geeft me in ieder geval al  rust in m'n koppie. Mede daardoor stond ik vandaag met veel plezier op het veld, voor voorlopig mijn laatste officiële training. Hardlopen zit er met mijn vervelende rechterknie en zeurende linker achillespees voorlopig nog niet in, zéker niet op de baan, maar ik weet zeker dat ik dat in de (nabije?) toekomst weer ga doen.

zondag: fietsen
Rondje Bergen aan Zee met Marco.
Gisterochtend speelde Kane al vroeg zijn wedstrijd: om 9.00u. Dat betekende dat we ook lekker op tijd thuis waren. En zo konden José en ik (met de hulp van buurman Marco) heerlijk rommelen in huis. Een kast ging vanuit huis naar de garage en verder hebben we wat meubels verschoven. En het huis is weer als nieuw, haha. Daarna had ik geen zin meer om te sporten. Dan maar vandaag. Op en neer naar Bergen aan Zee betekende weer een rondje van ruim 60 km. En deze ging in 30,5 km/u. Niet gek, met de harde wind van vandaag!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2026683060

Geen opmerkingen:

Een reactie posten