Pagina's

donderdag 23 augustus 2018

2018 week 34 #luna

vooraf
Vakantieweek 5. Met daarin, op woensdag, de eerste van de 4 Warming Uploopjes in Assendelft. Deze loop heb ik 1x eerder, in 2014, gelopen. Zie race-tegen-de-klok. Dit seizoen hoop ik aan een paar van de loopjes mee te doen. De komende 4 woensdagavonden zijn gereserveerd!

maandag 20/8: duurloopje
In 2019 gaan José en ik met Robin en Kane naar de VS. Vanmorgen hebben José en ik bij Jan Doets de reis zo ongeveer bepaald. Zie usareis2019. Ik ben helemaal enthousiast. Een droomreis!
's Avonds werd er uiteraard gewoon weer gelopen. Nou, ja ... gewoon. Ik ging samen met José. Ze hield het 3 km vol. Daarna ben ik nog een stukje verder gegaan. Een mooi duurloopje.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2948898400

dinsdag 21/8: fietsen
Vandaag was een relaxdag. Behalve voor José, die moest werken. Robin, Kane en ik werden pas om 11.00u wakker. Dat is me in geen tijden overkomen. Rustig eten douchen en omkleden. Boodschappen doen en boeken terug brengen naar de bieb. 's Middags met z'n drieën op de fiets naar het strand: even een ijsje halen. Koken en toen kwam José alweer thuis. Konden we om 17.30u meteen eten. José, Robin en Kane gingen na het eten naar de manege en ik ging fietsen met Marco. Het was zonnig, windstil en heerlijk qua temperatuur: een ideale avond voor een fietstochtje. En dat bleek ook wel, want we reden 65 km met een gemiddelde van 33,7 km/u. Co kwam zelfs thuis met 59 km in gemiddeld 34,4 km/u. Oftewel: ik heb óók die 56 km in 34,4 gereden. En ik had niet het idee dat we tot het gaatje zijn gegaan. Co & Jo de 'mooiweerrijders' zijn lekker in vorm.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2951600628

woensdag 22/8: Warming Uploop duurloopje
Strand, duurloopje, Ajax: wat een mooie dag! Oké, geen Warming Uploop, maar dat kan volgende week (en/of de 2 weken daarna) ook nog. Ik was na de stranddag met Robin, Kane en de Knollies zó in de relaxmodus, dat ik geen zin meer had in de W.Up. Maar na het eten had ik wél zin om even een stukje te gaan rennen. Het werd een mooie 10EM. En net als gisteren was de temperatuur aangenaam, was er geen wind en voelde het dus aan als een zachte zomeravond. Te mooi om niets te doen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2954368338

donderdag 23/8: fietsen
Herfstweer. Vanmorgen zijn José en ik wel even weggegaan om een stukje te wandelen. Bij Nauerna. Veel meer dan dat hebben we niet gedaan. En wat fietsen betreft was het: "gaan we wel, niet, wel, niet, ..." Marco en Marcel gaven vroeg in de middag al aan wegens de voorspelde regen niet te gaan. Ik wilde er niet aan toegeven. En dus stapte ik op de mtb om binnen 5' in de regen te rijden, haha! Gek genoeg was het heerlijk! Ik heb een kriskras rondje in de buurt gereden, was best leuk. Met in de duinen even een "achtje" in 15'59", wat wel wat scheelde met de 15'12" een jaar geleden.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2956928258

vrijdag 24/8: fietsen rust
Vanmorgen hebben Marco en ik gefietst met onze mannen. Lars, Jort en Kane vonden het prachtig om met ons offroad door de bossen te crossen. Jort en Kane reden voorop en mochten bepalen welke paden we op gingen. Na het fietsen bleven Jort en Lars bij Kane spelen. Ik bleef thuis bij ze: 's avonds zou ik gaan fietsen. Maar van dat fietsen is niets meer gekomen, omdat Jacco vroeg of Kane en ik mee wilden naar Telstar - MVV. Ook leuk, natuurlijk. Nou ja, leuk. Het was een avond regen & onweer, slecht voetbal, een 0-1 nederlaag en veel te dure kaartjes, haha! Maar wel weer leuk om Jacco weer te zien en te spreken.

zaterdag 25/8: duurloopje
En weer was het herfst: regen, onweer en wind. Af en toe was het droog. En tijdens zo'n droog momentje wilde ik toch even gaan rennen. En droog was het: 7 km lang. Maar helaas was mijn rondje 8,5 km. En dus was het idee om tussen de buien door te gaan rennen net niet perfect qua uitvoering. Wel even lekker, hoor! Alles wat wat stijf, terwijl ik toch 2 dagen niet had gelopen. Maar gedurende het rennen, trok het weg en ging het steeds gemakkelijker. Onderweg kwam ik trainer Bert nog tegen. Hij fietste even een stukje met me op en zei oa: "je gaat lekker!" En zo voelde het toen ook wel. Hij vroeg me of ik alweer hardloopplannen (als in doelen) had. Ik gaf aan gewoon lekker te willen sporten. En af en toe wat prikkels in de zin van intervalletjes en wedstrijden, maar verder niet.
Na de middag werd vandaag vooral de dag van het "verjaardaghoppen": 's middags naar Charlotte en 's avonds naar Ron.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2960690105

zondag 26/8: fietsen
- Om 15.00u halen we Abel op uit Amersfoort. Abel komt een paar nachtjes bij ons (bij Kane) logeren. Sporten "moet" dus ervoor of erna gebeuren. 's Ochtends is het volgens de weersverwachtingen droog, dus zal het wel fietsen in de ochtend worden. Met Co.
- Een heerlijk rondje met Marco, Marcel en Frank gereden. Het was droog en zonnig. De wind was vanuit het zuiden goed aanwezig. Vooral op de terugweg konden we lekker door de open polder door de wind beuken. Marco en ik reden kop over kop. Frank en Marcel reden met de vakantie nog in de benen in ons wiel.
's Middags reden we naar Amersfoort. En niet alleen om Abel op te halen! Ik wilde het nog niet eerder melden, maar we gingen óók op weg om onze nieuwe hond luna op te halen!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2963389399

Geen opmerkingen:

Een reactie posten