Pagina's

maandag 23 december 2019

2019 week 52 #christmastime

vooraf
Vakantie, maar ... druk, druk, druk. Maandag kerstboodschappen doen en 2 verjaardagen. Dinsdag Kerstavond, woensdag en donderdag Kerst, vrijdag naar Amersfoort, zaterdag naar Jort en zondag ... niets! Wel vooral leuke dingen natuurlijk! Zin in!

maandag 23/12: fietsen rust
Het was vandaag gezellig druk. José en ik hadden 2 verjaardagen, hebben boodschappen gedaan en voorbereidingen op het eten van morgen gedaan.Vooral dat laatste voelde goed. Dat scheelt weer een hoop 'gedoe' morgen. En, tja, dan heb ik vandaag niet gesport, maar kan ik morgenochtend met een relaxt gevoel een rondje fietsen.

dinsdag 24/12: fietsen (mtb bos) duurloopje
Vanmorgen zou ik om 8.30u een offroad rondje door de duinen gaan rijden met Marcel. Maar het regende ons veel te hard. Toen het om 11.00u droog werd, vond ik het fietsen qua tijd te krap worden. Om 16.00 komt de familie bij ons en dan willen José en ik alle voorbereidingen echt helemaal klaar hebben. Rennen dus maar: even een kort duurloopje. Ook lekker, al was het maar om even buiten te zijn. Toch weer 7 km in een half uur gerend. Zo ontspannen mogelijk. Qua loophouding prima, de achillespees was niet super.

woensdag 25/12: fietsen (mtb weg)
Vanmorgen een heerlijke Kerstwandeling door de duinen gemaakt. Met de Knollies. Daarna gingen Co en ik even een rondje fietsen: 55 km in 29 km/u. Was even lekker. Er stond een gemeen windje, maar ach, als je je goed voelt, is dat niet zo'n probleem. 's Avonds gingen we met ons eigen gezin gourmetten. Nou ja, 's avonds ... om 17.00u waren we al begonnen (we hadden trek) en binnen een uur waren we alweer klaar! Gingen we daarna (na het opruimen) lekker een film kijken met z'n vieren. Een leuke 1e Kerst zo! Relaxed en gezellig!

donderdag 26/12: duurloopje
Hup ... volgende feestmoment: kerstlunch met de Huissies. En daarna even rennen. Een heerlijk duurloopje van 7,5 km in 4'30'/km. Ik was een minutenloopje van plan, maar eenmaal omgekleed, had ik daar geen zin meer in. Gewoon even rennen en meer niet. Alle zoete lunchdingetjes er weer even uit stappen. Net als dinsdag zo ontspannen mogelijk. Qua loophouding weer prima, en ook de achillespees deed goed mee. Héérlijk!

vrijdag 27/12: fietsen (mtb weg)
Vandaag ben ik naar Amersfoort gegaan om Abel (vriend van Kane) op te halen. Het was prachtig zonnig weer, dus na de autorit van een uur heen en een uur terug, heb ik een lekker rondje van 55 km door de polder gefietst (27,8 km/u). Eigenlijk was ik van plan om de fiets achter in de auto te gooien om in Amersfoort een rondje te rijden en dan met Abel terug te rijden. Maar ik had vanmorgen niet zo'n zin om meteen in de actie te komen. Zo was het ook goed.

zaterdag 28/12: minutenloopje fietsen (mtb weg)
Tijdens de ochtendwandeling met José merkte ik dat de achillespees geen superdag had. Daarom heb ik 's middags een rondje gefietst ipv gerend: 45 km in 26,4 km/u, samen met Harold. Goede keuze: het was heerlijk winters weer om te fietsen en samen met Harold was ook weer eens gezellig. Was veel te lang geleden!

zondag 29/12: fietsen (mtb weg)
Na een gezellig avondje was ik vanmorgen m'n bed niet uit te branden en heb ik niet met de Beverbikers gefietst. 's Middags maar even alleen een relaxt rondje gereden: 50 km in 26,8 km/u. Daarmee deze week weer mooi 200 km gereden. Prima zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten