Pagina's

zondag 26 oktober 2014

hallo ik!

"Hallo, ik!"
"Johan, vertel ..."

"Ik zit nog steeds met dat vervelende plekje, wat is nu wijsheid?"
"Rust nemen, even 'n paar dagen niet rennen."

"Ja, maar ... zo kom ik nóóit aan opbouwen toe."
"Zo ook niet. Dus zeur niet zo"

"Hmmm ... ik moet al zo vaak 'n keer overslaan"
"En toch geldt dat nu wat meer dagen niet lopen er wellicht voor zorgt dat je er sneller vanaf bent. Heb je later dus alleen maar profijt van."

"Ik weet 't, maar het is zo zuur. Bovendien heeft Erik zich al ingeschreven voor de CPC"
"Het is even niet anders. Wanneer je nu gaat rennen, kan die CPC straks voor jou weleens nóg veel verder weg zijn."

"Oké, oké, oké, ik sla vandaag over. Dan probeer ik het dinsdag wel weer."
"Heel verstandig."

"Kan ik dinsdag dan wel weer op de baan lopen? Ik wil zo graag m'n nieuwe baanschoenen testen."
"Bepaal dat dinsdag nou maar, hè. Moet je je nu nog lekker niet druk om maken. Die nieuwe schoenen lopen niet weg."

"Dank je voor het luisteren."
"Graag gedaan."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten