Pagina's

zondag 3 januari 2016

2016 week 1 ... néé ... 53!!

Maandag t/m donderdag niet gelopen, vanwege m'n linkerkuit.

Maar hé, dat was 2015, hè! In 2016 heb ik e-l-k-e- dag gelopen. Klinkt best leuk.

Vrijdag, zaterdag en zondag heb ik korte en rustige rondjes gelopen. De kuiten voelden beter aan, maar nog niet 100%.
Ze waren voelbaar op het niveau van: "jij bent nog niet van ons af, jongetje. Ik zou dus maar niet te hard gaan als ik jou was. Anders wordt het pay-back-time middels een lekkere kramp!"
En dat wil ik natuurlijk voorkomen, hè! Een tempo van 11 à 12 km per uur was deze dagen over een afstand van 6 à 9 km prima te doen.

Komende week staat ook in het teken van dergelijke rondjes. Relaxed!
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2015/12/de-3-js.html, waarin ik schreef:
En hoe verder in 2016?
Nou, ik denk toch dat ik terug ga grijpen naar m'n aanpak in oktober. Vaker kortere rondjes lopen: wellicht een nieuwe running streak?
- even geen heuveltjes (vooral het dalen kan voor problemen zorgen)
- niet te lang rennen,
- niet te snel rennen,
- niet te veel km's per week.
- in januari géén wedstrijden.

Update:
Ik ben er net achter gekomen dat week 1 morgen pas ingaat. Afgelopen week was week 53!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten