Pagina's

maandag 24 november 2014

1 december

In de resterende dagen van november ga ik niet meer 'hard'lopen. Ik houd het bij fietsen: alternatief trainen dus. Op 1 december ga ik naar de fysio om na te laten gaan hoe het er met m'n linkeronderbeen voor staat.

Gedurende deze week (week 48) is het niet lopen geen punt, omdat het een drukke week is met oa oudergesprekken op school.
Ook de week erop (week 49) is druk, de week voor Sinterklaas.
Het zou mooi zijn als ik weer kan gaan lopen, als Sinterklaas terug is naar Spanje. In weken na Sinterklaas heb ik meestal weer wat meer tijd. De weken voor Kerst vind ik meestal minder druk, ook op school.
En daarna ... week 52 en week 01 ... vakantie. We gaan niet weg, maar het idee vrij zijn is natuurlijk héérlijk. En voor mij als sporter geldt dat ik tijdens vakantieweken eigenlijk nooit geblesseerd raak. Sterker nog, meestal herstel ik gedurende vakantieweken heel goed, of kan ik de opbouw een flinke "boost" geven. Een mooi vooruitzicht dus!

week 48: 0x lopen (00 km), 3x fietsen
week 49: 1x lopen (04 km), 2x fietsen
week 50: 2x lopen (08 km), 2x fietsen
week 51: 3x lopen (12 km), 1x fietsen (vakantie)
week 01: 3x lopen (16 km), 1x fietsen (vakantie)

En dan hoop ik na de vakantie weer, samen met m'n trainer bij Dem, tot een plan van aanpak te kunnen komen. Het accent zal wat meer komen te liggen op (korte) duurtrainingen en minder op snelheidstrainingen. Maar goed, da's voor later, ik loop alweer op de zaken vooruit.

Nu eerst naar 1 december toe fietsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten