Pagina's

zaterdag 22 november 2014

de plaatjes spreken voor zich












3 opmerkingen:

  1. succes ermee !!!!
    Ik ben benieuwd, of je je hoofd erbij houd als het weer erg lekker gaat, en je toch steeds ( maar ) kleine sprongetjes vooruit moet gaan doen, of in de training zelfs weer een stapje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beelden zeggen meer dan woorden, helaas pakt zo'n reactievak geen plaatje... Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Erik:
    Ik zou zóóó graag willen weten hoe zo'n reactie-plaatje er uit zou zien! ;-)

    @Peter:
    M'n hoofd erbij houden is geen punt, dat gaat me wel goed af.
    Maar ... als ik toch eens zou weten wat de grens
    van m'n belastbaarheid zou zijn ...
    Tja, dan zou het me echt geen moeite kosten
    om onder die grens te blijven, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen