Pagina's

dinsdag 25 november 2014

2014 week 48

dinsdag 25/11
Fietsen op de Tacx in de garage.
- 10' inrijden
- 1',2',3',4',5',6',8',10'
   met weerstand
   (en pauzes van telkens 1')
- 10' uitrijden
In totaal 70' heerlijk getrapt!
Gem♥ 135, max ♥ 165.

En verder?
Eigenlijk ben ik deze week niet meer aan sporten toegekomen. Het was een drukke week op school met oudergesprekken. Het 3x per week voetballen van (en met) zoon Kane ging gewoon door. Maar ook andere leuke dingen gedaan. Gisteren bijvoorbeeld een dagje sauna geweest, héérlijk. En het is óók nog eens goed voor het lichaam.
Vanmiddag had ik wel tijd om een rondje te gaan fietsen. Maar het regende en daardoor had ik geen zin meer. En eigenlijk had ik ook geen zin om in de garage te gaan fietsen. Wat sporten betreft is deze week dus een rustweek geworden. Ook niet erg!
Wat een contrast met week 48 van Erik!

Morgen naar de fysio. Ik hoop op groen licht. Groen licht om weer een begin te mogen maken met het 'hard'lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten