Pagina's

zondag 28 februari 2016

2016 week 8

maandag: rustdag 1
Ik wilde vandaag even m'n nieuwe schoenen testen. Even een héél kort rondje, hooguit een half uurtje. Maar ik had geen zin. Nou, dan maar niet, hè.

dinsdag: rustdag 2
Het zijn drukke dagen op school. De leerlingen van groep 8 kregen hun adviezen. Die moest ik dus wel af hebben. Dan zijn er de adviesgesprekken met de ouders, waardoor ik een aantal extra werkavonden heb. En de overdracht richting de diverse middelbare scholen waar de leerlingen naartoe gaan moest klaar zijn. Daar staat dan de vakantie volgende week tegenover, dus mij hoor je niet klagen! Maar ik merk wel dat ik moe begin te worden. En vanavond heb ik simpelweg geen zin om te gaan rennen. Net als gisteren. En dan zeg ik net als gisteren: "Nou, dan maar niet, hè!" Het is héél lang geleden dat ik op dinsdag niet heb gelopen!
Deze week is na 2 dagen dus al gebombardeerd tot rustweek!

woensdag: rustdag 3
Nou, het gaat lekker, zeg. Vandaag wéér een rustdag. Uit school gekomen voelde ik me helemaal niet lekker: hoofdpijn, misselijk en een 'rommel'buik. Wel ging ik nog met Robin een uurtje wandelen met de hond, maar daarna was het klaar met me. Ik dook m'n bed in. Bweh, niks aan!
Echt ziek ben ik nog niet eens. Morgen wil ik in principe gewoon naar m'n werk. Ook al omdat ik morgen m'n laatste oudergesprekken heb. Het zit op het randje: ik heb (gelukkig) geen koorts.
Ik hoop dat ik vanaf vrijdag, wanneer we op vakantie gaan, weer fit(ter) ben. Dan ziek zijn, zou ik pas echt vervelend vinden.
Dus: "Kom op, Jootje, nog even volhouden!"

donderdag: rustdag 4
Vorige week had ik het helemaal bedacht. Als om 19:45 uur de oudergesprekken zouden beginnen, kon ik mooi om 16:00 uur een rondje rennen, als ik meteen na 15:30 uur naar huis zou gaan. Vorige week ging dit prima en dus was ik het vandaag weer van plan. Maar ... ik ben niet fit en dus vandaag óók geen geren.

vrijdag: rustdag 5
Ik hoop de laatste rustdag van deze week.

zaterdag: duurloopje
Yes, yes, YEEEEES. Weer gelopen. Op vakantie, in Ruwinkel, op pad gegaan voor een duurloopje. Het ging nog niet super, maar ... het ging!
https://www.strava.com/activities/503427320

zondag: duurloopje
Met de duurloop van vandaag erbij, zowaar deze week toch tot 30 km gekomen. Het ging alweer wat beter dan gisteren.
https://www.strava.com/activities/504629231

Geen opmerkingen:

Een reactie posten