Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Garmin Forerunner 225

In december 2015 gaf ik al aan graag een nieuw sportwatch te willen. Nou, ik heb 'm besteld, hoor! De Garmin Forerunner 225. Deze voldoet aan de punten die ik toen opstelde. In theorie, nu nog in de praktijk zien of het allemaal klopt!
Update:
Gisteren besteld, vandaag in huis!
En dus moest ie getest worden.
Na m'n werk meteen aan de slag gegaan. Diverse zaken op computer en telefoon geïnstalleerd. Dat was vrij makkelijk allemaal.
Toen geprobeerd om een training te programmeren. Was ook niet moeilijk. Vrij snel had ik de volgende training klaargezet: w.up, 16*200m (p=200m), c.down. De 200-tjes in ongeveer 50" sec gelopen, de pauzes in ongeveer 65".
Hartslag zag er op de Garmin prima uit. In het begin één gekke piek, verder een prima meting, lijkt me. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten