Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

nieuwe schoenen

Vanmiddag met Jacco naar Oosterbaan gegaan. Wéér eens voor nieuwe schoenen. Ik loop nu vooral op de Brooks Ghost 8 en de Adidas Adizero Adios. En wanneer Kane traint, wil ik tijdens het rustige loopje tijdens zijn training nog weleens de Adidas Energy Boost aantrekken. De Adios zijn heerlijk om op te lopen, maar vooral voor afstanden onder de 21 km. Hooguit zou ik er een halve marathon op durven te lopen. De Brooks lopen ook heerlijk, maar vooral tijdens duurlopen. Het zijn geen echte snelle schoenen. Dus ... ik heb geen schoenen om de marathon op te lopen.
Na weer prima geholpen te worden door Ronald Schroër, liep ik naar buiten met de Adidas Adizero Takumi 3. Deze schoenen even een aantal keer inlopen en daarna vooral gebruiken voor de halve marathon, de 30 km wedstrijd en de marathon in oktober zelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten