Pagina's

dinsdag 23 december 2014

2014 week 52

De week van Kerst.
Maar ook in die week kan er
gewoon gesport worden, natuurlijk.
Sterker nog: ik heb er deze week
juist veel meer tijd voor
dan in een"normale" week.

Het idee is om ook deze week
weer 3x te kunnen lopen.

planning:
ma  22/12: rustdag
di    23/12: lopen (in de duinen 3*10'=30')
wo  24/12: fietsen (in de garage: 10*4')
do   25/12: lopen (in de duinen 6*5'=30')
vr    26/12: fietsen (mtb-en in de duinen)
za   27/12: lopen (in de duinen 2*15'=30')
zo   28/12: fietsen (mtb-en in de duinen)

ma 22/12
Dagje Naturalis met José en de kinderen.

di 23/12
Met m'n trainer van Dem in de duinen 3*10'(p=3')=30' gelopen. Lekker ontspannen en flink kletsend. Gesproken over het nut van 1x in de week lopen vlak boven je “melkzuurdrempeltempo”. Je wordt er sterker door. Voor nu is dit uiteraard nog toekomstmuziek.
Ook hebben we gesproken over waarom de basis toch (voornamelijk) bestaat uit duurlopen. En over nog veel meer. We kregen het zélfs voor elkaar om een parallel te trekken tussen een hardloper en een ... schilder! Waar een privétraining van een clubtrainer al niet toe leidt. En, tja, wie kan dat zeggen: een privétraining krijgen van z'n clubtrainer?!!?

wo 24/12
Overdag hadden de kinderen en ik het véél te druk met andere leuke dingen. En 's avonds, kerstavond, moest er natuurlijk gegeten en gedronken worden. Dan is er dus geen plaats/tijd voor het fietsen.

do 25/12 (1e kerstdag)
Voor we naar Katwijk gaan om daar kerst te vieren, nog even een rondje gerend. Een soort preventief alle vreetwerk eraf lopen, zeg maar! In de duinen 5*6'(p=2')=30'. Het was vanmorgen heerlijk rustig op de weg en in de duinen, ik was er al om 9.00 uur.

vr 26/12 (2e kerstdag)
Wat was het héérlijk vanmorgen in de duinen. Marco en ik waren er al om 8.30 uur. En op een paar even gekke fietsers als wij na, was er niemand in het bos. En het weer? Fenomenaal! Het leek wel een wintersportdag. Temperatuur rond het vriespunt, geen wind en een helder zonnetje. Wat kan een mens zich nog meer wensen?
En het fietsen? Dat ging prima! Ik kon goed met Marco meekomen en dat viel me reuze mee. We hebben 45 km gereden in 2 uurtjes.

za 27/12
Vanmorgen in de regen in de duinen gelopen. Ik liep 2*15' met 3' wandelpauze. Een training dat weer wat op een duurloopje leek. En het ging goed. En zo heb ik evenals vorige week 3x gelopen. Niet gek.

zo 28/12
Een dag met andere activiteiten: en dus geen fietsen vandaag.

totaal
- Lopen: 90 'kwaliteit'minuten in 3x (30' p.x).
- Fietsen 45 km in 1x.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten