Pagina's

woensdag 10 december 2014

op 't gras

Ik ben er nog niet helemaal, hoor. Gisteravond prima kunnen lopen op het gras bij Dem: 5*4'(p=2'). Soepel en ontspannen in een rustig duurlooptempo de minuten weten te volbrengen. Zonder last. Nu, de volgende dag, ook geen last. Wel voel ik het bewuste plekje heel licht (schaal 1:10), maar niet meer dan dat. In de gaten houden dus.
Morgen wil ik weer op het gras bij Dem lopen, en wel 5*5'(p=2'). Maar iets minder mag natuurlijk ook altijd.
Het gaat nu niet om vandaag of morgen, maar om de lange(re) termijn. Zolang het bewuste plekje nog niet helemaal 100% is, elke dag m'n benen even checken blijft raadzaam.

Update donderdag 11/12
Vanavond ga ik niet trainen. Gisteren voelde ik het scheenbeen/kuit-plekje wat en vandaag nog steeds licht. En omdat ik niet wil dat het weer 'echt' gaat opspelen, sla ik vanavond over. Ik ga er vanuit dat ik zaterdag of zondag na wat extra rust wél weer kan lopen.

Update vrijdag 12/12
Ben blij dat ik gisteren heb overgeslagen. M'n been voelt weer helemaal goed aan en dus kan ik morgen weer 'n stukje lopen: 5*5'(p=3').

Geen opmerkingen:

Een reactie posten