Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Koppelloop '15

Een paar keer eerder zou ik al eens meedoen met de Koppelloop bij av Dem. Maar iedere keer kwam er iets tussen. Tot de editie van 2015. Ik heb nu gewoon meegedaan! Samen met Jacco. We kwamen uit op 17'26". Dat betekent iets minder dan 84 seconden per rondje van 400m. En achteraf zag ik op m'n klokje dat we allebei gemiddeld daadwerkelijk bijna 84 seconden per ronde liepen. Dat is 3'30" per kilometer. Mooi!
Wat wel even spannend was: het licht viel halverwege de loop uit. de rest in het donker moeten doen. Had wel wat!
Was ook leuk om m'n loopmaatjes van weleer als Harry en  Erik weer eens te zien en te spreken. Wat ook geldt voor Bert: net alsof we elkaar vorige week nog spraken. Hoe leuk!
Interessant om ook weer eens op de baan te lopen. Hoe zou dat gaan? En ... wat zullen de reacties de volgende dag zijn?

Update:
Nu, the day after, voelen de benen goed aan. Weliswaar voel ik dat ik gisteren snel (sneller dan normaal) heb gelopen, maar geen vervelende knieën, kuiten, enzovoort.
Dus ... ik kan makkelijk weer op de baan gaan trainen. Nééé, dat ga ik niet meer doen, hoe graag ik het ook zou willen. Want hoe gezellig het ook is, ik ga verder op de ingeslagen weg: zonder baantrainingen.
Vanmiddag dus een 'gewoon' duurloopje op de weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten