Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

oktober 2015

Hiiiihaaaaaa!

Het is me gelukt; in oktober heb ik elke dag een stuk hardgelopen. Niet gedacht dat het me zou lukken. Eigenlijk is het slechts 2x geweest dat ik niet zo'n zin had. Maar zeker de laatste dagen werd het 'stiekem' toch wel een doel op zich om het elke dag rennen in oktober te volbrengen. Het betekent ook dat ik voor het eerst sinds maart 2014 weer eens meer dan 200 km heb gelopen. Ik kwam tot 248 km. Dat aantal heb ik slechts 3x overtroffen: in 2010, toen ik voor de marathon trainde. Toen liep ik 3 maanden lang zelfs meer dan 300 km per maand. Maar ... niet in 31x!  In oktober liep ik elke dag gemiddeld 8 km per keer. Het achterliggende idee was om juist door elke dag lopen de blessures achterwege bleven. Het aantal kilometers meer/beter spreiden over de week. Ik kan wel zeggen dat dát me goed is gelukt. Het elke dag lopen draagt een flinke steen bij aan het creëren van een goede basis voor het voorjaar. Ik ben zeer tevreden en ben dus in een feeststemming: mijn eigen 'Oktoberfest', haha!

Proost!!

Zie ook:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten