Pagina's

woensdag 5 juni 2013

13

Dinsdag is m'n startnummer voor de Marquetteloop binnengekomen. Ik heb nummer 13! Nou, als dááát geen PR gaan opleveren ...

Over binnenkomen gesproken: ik hoop binnen nu en enkele dagen nog een keer post te ontvangen. Ik heb 2 nieuwe boeken aangeschaft:
- Jack Daniëls: "Daniëls' Running Formula"
- Pete Pfitzinger: "Advanced Marathoning"

Naast "Het duurloopmisverstand" van Klaas Lok, m'n derde hardloop(trainings)boek.
Hopelijk heb ik er al wat aan richting de marathon van Amsterdam in oktober.

2 opmerkingen:

  1. Jack Daniels, deed die niet wat anders? )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest ik ook meteen aan denken, Ron.
      Maar dit is toch echt een andere meneer!
      En ik hoop nog eea van hem op te kunnen pikken. :)

      Verwijderen