Pagina's

donderdag 13 juni 2013

rust

Vanavond was m'n laatste trainingsloop voor de Marquetteloop. En het ging best goed. Dat wil zeggen dat ik nergens last van had en lekker door kon lopen. Ik liep 14 km in 1 uur en 6 minuten met een aantal wat vlottere kilometers.
Ik kreeg een aardig idee van wat ons zondag te wachten staat: windkracht ZW 6!
Ook voor zondag wordt er een flinke "zuidwester" voorspeld en voor de Marquetteloop betekent dit: tegenwind op de open stukken! Vooral op de "beruchte" Noordermaatweg!
Voor een man in vorm een uitdaging. Dus hoop ik op de goede vorm zondag!

Vanaf nu geldt tot zondag: RUST (wat lopen dan, hè)!



 

3 opmerkingen:

  1. Erg benieuwd hoe het met je gaat morgen. Succes! gr Erik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd, naar ons allebei eigenlijk wel!
      Net als jij hoop ook ik op een nieuw pr.
      Maar ja, de ZW op de Noordermaat is toch wel iets om serieus rekening mee te houden. Maakt het ook wel weer heel leuk, denk ik.
      Jij ook veel succes en we zien elkaar morgen!
      We gaan er in ieder geval een mooie loop van maken!!

      Verwijderen
    2. Wellicht behoorlijk (te??) ambitieus, maar hier wil ik op weggaan en dan zien waar het schip strandt (ik hoop aan de finish):
      - 1 km in 03'51"
      - 5 km in 19'17"
      - 7 km in 27'00"
      - 10 km in 38'34"
      - 14 km in 54'00"
      - 15 km in 57'51"
      - 20 km in 1.17.09
      - 21 km in 1.21.00
      - 1/2 M in 1.21.23
      * 15,6 km/uur

      Verwijderen