Pagina's

zondag 9 juni 2013

Kids Run

Vanmorgen met José en de kinderen getraind voor de Kids Run (1300m) van de Marquetteloop.
We gingen naar kinderboerderij de Baak, waar een wandelpad van 1 km omheen loopt. Dat rondje gingen we lopen. José en de kinderen gingen er met de fiets naartoe en ik lopend.
Bij de Baak de fietsen tegen het hek gezet en ons klaar gemaakt voor het rondje rennen.
We hadden afgesproken dat we gingen proberen om onderweg niet te stoppen.
Kane, de jongste, vond het geweldig en wilde per se van me winnen. Met een eindsprint (en een rood gezicht met een "vette smile") kwam hij als eerste weer bij de fietsen aan. En zonder te stoppen!
Robin kwam er achter dat ze hardlopen eigenlijk toch niet zo heel leuk vond en besloot vanaf halverwege te gaan wandelen.

kinderboerderij de Baak

Na afloop gingen we via het Westerhoutpark weer terug naar huis.
Al met al betekende het voor mij toch een herstelrondje van 9 km (na de lange duurloop van gisteren) en is m'n weektotaal voor de derde week op rij afgerond 60 km, in 4x lopen: gemiddeld 15 km per x dus.
Ik was trots op Kane, omdat hij zo doorzette en ik was trots op Robin, omdat ze eerlijk durfde te zeggen dat ze het niet wilde. Robin kan heel gemakkelijk lopen en daar was ik enthousiast over. En eigenlijk is het dan best knap dat je, ondanks je enthousiaste vader, je eigen plan trekt!
Volgende week gaat José de Kids Run met Kane lopen en gaan Robin en ik ze aanmoedigen en foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten