Pagina's

zaterdag 5 april 2014

Geen Nescioloop

Ik heb de knoop doorgehakt en besloten morgen niet mee te doen aan de Nescioloop.
Daar voel ik de achillespees simpelweg te veel voor.
Natuurlijk ben ik blij dat volgens de fysio de schade meevalt, maar om morgen mee te doen aan een wedstrijd, voelt niet goed. Wedstrijden wil ik alleen lopen, wanneer ik helemaal geen last heb. Vanmorgen werd ik wakker en voelde de pees.
Dat betekent: rust en/of rustig aan doen.
En wat wedstrijden betreft komen er nog mogelijkheden genoeg. Ik ben niet afhankelijk van morgen. Geen punt, dus! Morgen hooguit een duurloopje door de duinen: óók leuk!

Volgende doel: de 10 km van Lycurgus op maandag 21 april.
En daarna, op 10 mei, de DCD-loop: ook 10 km.

Update:
Vandaag helemaal niet gelopen. Ook geen rustig, kort duurloopje. De pees voelde niet goed genoeg aan. Vanmorgen was het gevoel 4 op 10. Dit heb ik de fysio ook gemeld. Ben benieuwd naar zijn reactie hierop.


4 opmerkingen:

  1. We zouden met zijn 3'en de wedstrijd doen, en uiteindelijk doen we hem geen van allen. Tja, plannen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei..hopelijk ben je straks niet weer terug bij af. Ik duim voor een spoedig en duurzaam herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Dennis. Ik hoop het niet, natuurlijk! Deze week in ieder geval rustig aan en dan zien we wel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen