Pagina's

vrijdag 11 april 2014

niks moet niksen mag

Zóóó hé, ik heb 7 dagen helemaal niets gedaan aan sport. En morgen komt er óók niets van. Dat wordt dus 8! Da's lang geleden, hoor! Het leuke van een logboek bijhouden, is dat je dat soort gegevens dan weer terug kunt vinden. En zo kwam ik uit bij april 2012. Precies 2 jaar geleden heb ik maar liefst 11 dagen achter elkaar niets gedaan.
En hoe voelt dat nu? Nou, ik heb er niet eens moeite mee. Wat lopen betreft ging het gewoon nog niet met die linker achillespees en wat fietsen betreft had ik gewoon geen zin.
En als ik al iets heb geleerd van de periode oktober/november, dan is het wel dat ik niet meer "moet"! En dat geeft 'n boel (innerlijke) rust, hoor. Ook al omdat ik er overtuigd van ben dat ik er goed aan heb gedaan om deze week niet te gaan lopen. Liever nu er één week uit, dan straks nog veel langer.
Zondag wil ik het in ieder geval weer een keer proberen en voor maandag staat er weer een fysio-bezoek gepland.

2 opmerkingen:

  1. Ja, lekker stel zijn we :-). Even de druk van de ketel is prima. Je bent hard genoeg weer omhoog geknald. Weekje rust zal je eerder goed doen dan niet!

    BeantwoordenVerwijderen