Pagina's

maandag 14 april 2014

nog even geduld aub

Ik ben door mijn fysio nog steeds niet geblesseerd verklaard. Gelukkig. Volgens hem is het een gevalletje pech. En volgens mij ook, waar ik vrij snel vanaf zou moeten zijn.
Naar een oorzaak is het slechts gissen. Het zal een combinatie van factoren zijn: ondergrond (baan), snelheid, denken dat ik weer op het oude niveau was, de (te hoge achterkant van de schoenen, enzovoort.

Wel gingen de naalden er weer eens in. Toch weer trigger-point therapie. Om het herstel te stimuleren. En dan nog even 48 uur het geduld opbrengen . Woensdag mag ik het weer proberen: niet echt trainen, wel een rondje lopen. Voorwaarde is wel: 's morgens bij het opstaan geen last hebben van de achillespees. En de afgelopen week had ik toch geregeld last bij het opstaan.

Gedurende de afgelopen week eindelijk weer eens een boek gelezen en nu ben ik zelfs in een nieuw boek begonnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten