Pagina's

zondag 20 april 2014

klaar met april

Ik denk dat ik, wat hardlopen betreft, 'klaar ben' met april.

Tot nu toe ben ik in april slechts 4x de deur uit geweest om een rondje te rennen en kwam tot nog geen 40 km. En na ieder rondje realiseerde ik me dat het nog weinig soeps was met m'n linker achillespees. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.
En dus stop ik er maar weer eens mee.

Ik loop al vanaf de Spaarnwoudeloopte (5 weken geleden) te zeuren met die achillespees. Het enige dat volgens mij echt nog kan helpen, is een loopstop.
Net als vorig jaar, na de Marquetteloop. Zie: tijdelijke-loopstop.
Wat anderen ook denken en zeggen, ik ga pas weer een rondje lopen, wanneer ik helemaal géén last meer heb van de achillespees. Dat betekent meteen dat deelname aan de DCD-loop geen vanzelfsprekendheid is. 

Tja, als ik blessurevrij wil blijven ...




3 opmerkingen:

  1. Erg vervelend Johan! Net nu je weer lekker bezig was. Goed inderdaad om aan de lange termijn te denken en eerst 100% ok te zijn. Wederom succes met het herstel..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me aan bij Dennis. Erg jammer. Succes met herstel. En niet de moed verliezen!

      Verwijderen
    2. Dank jullie wel, Dennis en Erik.
      "Door schade en schande word je wijs".
      Wat een wijze hardloper ben ik binnenkort!
      :-)

      Verwijderen