Pagina's

zondag 13 april 2014

niet tevreden

Na 8 dagen zonder hardlopen, zelfs zonder sporten, moest 't vandaag maar weer eens gebeuren. De achillespees voelde eindelijk weer eens goed aan. Dus ... hobbelen maar.
Ik heb een kort, rustig rondje gelopen: 8 km @ 5'00" per km (=12 km per uur). Helemaal gelukkig werd ik er niet van, want ik heb die akelige pees toch wel gevoeld. 't Deed geen pijn, maar continu voelde ik de pees bij het afzetten. Dat lijkt me, na ruim een hele week rust, toch niet goed. Hmm. Ben benieuwd wat de fysio er morgen van denkt.

Update:
Gisteren had ik, na het lopen, toch wel last van de achilles. Maar nu, de dag erop, valt het eigenlijk best mee. Gelukkig maar.

2 opmerkingen:

  1. Balen Johan! Ik zal voor je duimen dat je maar weer gauw 'heel' kunt gaan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Dennis. Jij gaat wel weer lekker, las ik op de blog van Erik! Mooi werk!

      Verwijderen