Pagina's

maandag 8 april 2013

Knie: een update

Gisteren zat er nog steeds vocht in mijn knie. Daardoor had ik een wat instabiel gevoel. Alsof de knie wat op slot kon gaan zitten. Vandaag ook nog, maar het bewegen ging wat gemakkelijker dan gisteren. Wel een steunkous om m'n knie gehad, deze zorgde voor wat stabiliteit. Pijn heb ik niet aan de knie, 't is vooral irritant. Ik heb nog steeds niet het idee dat er iets aan de hand is. Ja … wacht even … er is wel iets aan de hand natuurlijk, anders wordt de knie niet dik. Ik bedoel dat er volgens mij niet iets beschadigd is. Wat kan het dan wel zijn? Overbelasting. Maar … het moet niet te lang duren. Ik hoop dat de zwelling morgen afneemt. Tot die tijd wordt er in ieder geval niet gelopen. Als er donderdag nog geen verbetering is, maak ik een afspraak met de fysio of een arts.
Update dinsdag:
Toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter: morgen om 08.10 uur kan ik terecht.
Ben benieuwd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten