Pagina's

zondag 28 april 2013

Wondermiddel

Gisteren één van m'n rondjes in de duinen gelopen. De 3e, 4e, 5e en 6e km gingen weer richting 13 km/u. Het ging best lekker. In totaal zo'n 7 km gelopen in 35 minuten. Geen last van de knie gehad en m'n linker achillespees hooguit licht gevoeld. De pees was voorzien van sporttape. Eén plakkertje, maar ik vind het een wondermiddel. Ik heb het eerder gehad voor m'n kuiten en enkel. En iedere keer sta ik weer versteld van het feit dat één stukje tape ervoor zorgt dat ik niets (of nauwelijks iets) van m'n blessure voel.
En dit wil ik graag voor m'n verjaardag!
Vanavond zou ik hetzelfde rondje weer lopen. Maar da's niet gelukt. Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt: de schuur afgebroken. Ik was om 18.30 uur pas klaar en had geen zin meer om nog te koken. Dus zijn we lekker uit eten geweest. En uiteraard had ik dáárna geen zin meer om te lopen.
Niet erg, hoor, ik heb twee weken vakantie en er dienen zich dan waarschijnlijk voldoende mogelijkheden aan om te lopen. En ach, in het kader van rustig opbouwen, is een extra rustdag geen punt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten