Pagina's

zaterdag 27 september 2014

geen TM

Morgen doe ik niet mee aan de Twiskemolenloop (TM).
De vorm is op zich goed, maar ik was deze week niet fit en ik begon m'n linker achillespees ook wat te voelen. Schaal 1:10, meer is het niet, maarik wil niet dat het een nieuw 'dingetje' wordt en daarom sla ik morgen over.
Liever bouw ik vanaf volgende week weer op richting de Najaarsloop Heerhugowaard (10 km) op 12 oktober. Er vanuit gaande dat ik volgende week weer 100% ben.
De laatste tijd gaat het heel goed, daar ben ik zeer tevreden over. Dat geeft me ook de innerlijke rust om nu een wedstrijd over te slaan en even gas terug te nemen. Even 1 stap terug en 'straks' weer 2 stappen vooruit.
Mijn doel is en blijft een nieuw pr op de 10 km. Maar morgen (nog) niet. Ik denk door morgen wél te lopen, dat nieuwe pr alleen maar langer op zich laat wachten.

2 opmerkingen: