Pagina's

vrijdag 5 september 2014

kamp en verder

In de kampstemming
Het schoolkamp zit erop, het gewone leven kan weer beginnen. Het was een geweldig kamp, met prachtig weer. Donderdag was het na het avondeten zelfs zwemmen geblazen in zee. Goed, ik zal niet te veel uitweiden over het kamp, dat doe ik wel weer thuis en op school. Hardlopen, hoe zat/zit het daar mee? Nou, ik heb gisteren in Egmond een lekker rondje van 10 km gelopen. Dinsdag wilde ik ook, maar na 2 uur voetballen met de groep 8 boys, zeiden de benen: "doe maar niet!" En nu ben ik blij dat ik aan dat gevoel heb toegegeven. "Vroeger" zou ik dan waarschijnlijk tóch zijn gegaan. Donderdag waren de benen wél goed en kon ik heerlijk lopen.
En vanaf nu kan ik weer lekker verder gaan met bouwen. Volgende week ga ik dinsdag op de baan trainen. De dag erop is er weer een Warming Uploop. Deze moet ik laten schieten, omdat Kane die avond moet voetballen en ik daar als trainer uiteraard bij hoor te zijn. De dag dáárop wordt het ook lastig, omdat er dan een ouderavond is op school. Wellicht kan ik woensdag of donderdag aan het einde van de middag even een kort rondje voor mezelf lopen. Want zaterdag 13 september wil ik er weer kunnen stáán: dan is de Pierloop. Ik ben er alleen (nog steeds) niet uit of ik de 8,2 km of de 15 km wil gaan lopen.

Update:
Vanmiddag besloten om het kampgevoel er uit te lopen. Een relaxed rondje van 9,5 km gelopen in 45 minuten, ontspannen en op souplesse. Het voelde goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten