Pagina's

woensdag 10 september 2014

agenda (2)

In het stuk agenda had ik mijn mogelijkheden om aan wedstrijden deel te nemen tot het einde van het kalenderjaar weergegeven.
Gisteravond daar nog even over gesproken bij Dem. Er werd wat gefronst bij het idee dat ik de Pierloop zou gaan lopen. Met 3x per week lopen en tot zo'n 40 km per weer komen, lijkt 15 km wat lang. En daarbij komt dat er halverwege over het strand wordt gelopen, wat het niet minder zwaar maakt.
En al pratende ontstond er een nieuw doel: de Najaarsloop in Heerhugowaard op 12 oktober. Een 10 km wedstrijd met start en finish op de baan van av Hera en verder een 'vlot' parcours. Ideaal voor mij en mijn huidige situatie/vorm.
Voorlopig geen wedstrijden van méér dan 10 km. Dat komt wellicht in 2015 weer. Liever goede, soepele kortere afstanden, dan lange(re) afstanden en risico lopen dat ik door de duur wellicht minder soepel ga lopen (en blessures riskeer). En bovendien heb ik zó genoten tijdens (en na) de 7,5 km van de Warming Uploop: een langere afstand zorgt niet voor méér plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten