Pagina's

zondag 29 december 2013

fietsen

"Als je ooit denkt aan opgeven, denk dan aan waarom je zo lang volgehouden hebt." (Hailey Williams)

Zo, ik ben klaar met 2013 wat sporten betreft.
Vanmorgen nog heel lekker gefietst, op de mtb in de duinen met Marco en Jacco en later ook met Toon. Weinig wind en een lekker ochtendzonnetje, wat wil je nog mee!??! En ... géén achillesklachten, géén knieklachten, géén kuitklachten, géén lekke band, géén stuurfout, géén ...

Morgen een rustdag. En dinsdag (oudjaarsdag) en woensdag (nieuwjaarsdag)  wordt er ook niet gesport. Donderdag pas weer: dan staat er weer een bosrondje op de mtb op het programma.

En het lopen dan? Nou, even een week helemaal niet. Op z'n vroegst zaterdag pas weer. Helemaal opgeven wil ik het niet, maar even wat meer rust is wel op z'n plaatst. Binnenkort maar weer bij de fysio langs gaan. Ben toch wel benieuwd hoe hij tegenover de laatste kuitklachten aankijkt.

Het accent zal voorlopig op het fietsen liggen. En omdat dat geheel zonder last gaat, is dat op het moment ook simpelweg leuker dan het lopen.
En dus heb ik een fietsschema gemaa .... Nééé, echt niet. Haha!

ps: Ik heb een mooie nieuwe mtb gezien!!



7 opmerkingen:

  1. Mooi fietsje! Ik heb nog een mooie Cube in de schuur staan waar ik veel te weinig mee doe, maar toch wil ik nog steeds weer eens lekker gaan toeren op het ding. Eigenlijk gewoon gaan doen dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik :-) vroegah mikte ik het ding de kofferbak in, half uurtje rijden en dan op de Brunsummerheide fietsen. Heerlijk was dat. Ik heb nog steeds de intentie om daar zo'n MTB route te gaan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woon op 5 km van Wijk aan Zee. Daar kun je in de duinen heel gaaf off road fietsen. In goede doen loop ik ook graag op deze paden. Ik loop/fiets dan oa op het parcours van de Wijckloop, een cross in Wijk aan Zee van 15 km. Met de fiets breid ik het rondje uit tot zo'n 50 km.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moeten we niet een keer een loop/mtb/xxx 3 daagse houden in Limburg of Ardennen met een paar mannen? Wat Belgisch bier erbij... Moet ik alleen nog een mtb aanschaffen, haha...

      Verwijderen
  4. Vanaf volgende week zou je (hoop ik) op mijn dan "oude mtb" rijden, Erik.

    Enneh ... in Zuid Limburg is het zóóóóó mooi fietsen. Vanuit Gulpen bijvoorbeeld.
    Als je daar eenmaal hebt gefietst, ben je verliefd op het mtb-en!

    BeantwoordenVerwijderen