Pagina's

zondag 1 december 2013

minutenloop

Vanmorgen had ik geen zin om te gaan fietsen. Nou ja, ik had geen zin om vroeg op te staan. En wanneer ik in het bos ga fietsen moet dat wel, omdat je maar tot 10.30 uur op de onverharde paden mag rijden.
Een ochtendje rustig aan doen, dus. Héérlijk!

Aan het einde van de ochtend gingen we met de hond wandelen in Wijk aan Zee. Ik had m'n loopkleding aangetrokken en ben lopend terug naar huis gegaan. Met een omweg, zodat ik op 9,5 km uitkwam. Volgens programma gelopen, en dus weer een minutenloop gedaan: 20 herhalingen van een minuut wandelen een minuut in een rustig tempo lopen en een minuut in een vlot tempo lopen. En zo kwam ik op een totaal van een uur, waarvan dus zo'n 40' lopen.

Voordeel van vandaag lopen is dat ik dinsdag op de baan kan gaan lopen. Ik mag dan trainingen als 20* 200m en 10* 400m mee doen.
En daar heb ik eigenlijk best weer zin in. Wat zeg ik ... ik heb er ongelooflijk veel zin in!!

1 opmerking: