Pagina's

donderdag 12 december 2013

lopen met wat meer rust

Vanavond heb ik m'n inmiddels vertrouwde minutenloopje gedaan. Maar, zoals ik dinsdag al aangaf, met wat aanpassingen.
In plaats van 10*2' (p=1') heb ik 8*2' (p=2') gedaan. Tijdens de pauzes 1' gewandeld en 1' gedribbeld. Wat meer rust dus. En 8 intervallen in plaats van 10.

Dat ging vrij goed: geen last gehad. De kuiten heb ik wel licht gevoeld, waardoor ik minder onbevangen dan anderhalve week geleden heb gelopen. Maar niet méér dan dat.
Linkerkuit: 2 op een schaal van 10. Rechterkuit: 3 op een schaal van 10.
De aanpassingen in de training waren, denk ik, prima. Maar het gevaar is nog niet geweken!

Morgenmiddag om 16.00 heb ik een afspraak bij Menno: ben benieuwd wat hij van de staat van m'n kuit vindt. Ach, in het ergste geval gaan de naalden er weer een keer in. Maar ook dan kan ik waarschijnlijk zondag wel weer een stukje rennen. Kom ik tóch nog aan de 3x lopen deze week. En dat was toch wel het doel van deze week. En dan kan ik eigenlijk best weer tevreden zijn.


2 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt wel leuk om eens mee te doen met VB, maar het is nu idd nog wat te vroeg. Na een paar weken 2x in de week lopen, moet ik de 3e x erbij voorzichtig opbouwen (en dat geldt tzt wrs ook voor een 4e x).

    BeantwoordenVerwijderen