Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Beren op de weg

Het gaat niet echt lekker met mijn rechterknie. En dus heb ik maar weer contact met m'n huisarts opgenomen. Maandag om 08.30 uur kan ik langs komen. De knie is niet dik, wat op zich een goed teken is.
Waarschijnlijk krijg ik wel weer te horen dat ik als gevolg van beginnend gewrichtsslijtage af en toe eens last van de knie kan krijgen en dan dus vooral even rustig aan moet doen.
Maar wie weet wordt me aangeraden om eens bij de fysiotherapeut langs te gaan (bijvoorbeeld voor spierversterkende oefeningen).

Omdat het een-knie-met-een-verhaal is, denk ik natuurlijk snel al aan het ergste, zie ik beren op de weg, maar toch ...

Vanavond heb ik me weer laten masseren (bodycaresportmassage). Toen ik Patricia vertelde over m'n knie, stelde ze voor om de knie van easytape te voorzien. Onder het mom van "baat het niet, dan schaadt het niet." De tape heeft me al diverse keren geholpen, ik heb het niet voor niets een wondermiddel genoemd. Dus waarom niet ...
Verder zijn mijn kuiten weer goed onder handen genomen en soepel gemaakt.

Ik stapte, zoals altijd weer, met vertrouwen de deur uit en fietste met een "zin-om-te-lopen" gevoel naar huis.
Morgenavond maar weer even een rondje proberen!!???!

Doel op de korte termijn: 
20/9 avondwedstrijd Dem (5000m).





2 opmerkingen: