Pagina's

donderdag 19 september 2013

week 38


Deze week zullen er geen hardloopkilometers meer worden bijgeschreven.
En wat ik vooral heel jammer vind: morgen géén 5000m wedstrijd bij Dem.
Balen, hoor. Ik had me daar echt op verheugd: het leek me juist zo'n ideale wedstrijd in mijn situatie.

Komende week hoop ik weer te kunnen gaan trainen. Volgende week zondag is de eerste Twiskemolenloop van het seizoen. Deze hoop ik te halen. De kans is groot dat ik niet in al te goede doen ben, maar ik heb me toch al ingeschreven. Wellicht kan ik er een interessante training van maken.

Het belangrijkste is herstellen: ik wil nu weleens volledig hersteld en volledig fit zijn en eens een hele maand echt blessurevrij hardlopen. Dat is me nu al heel lang niet gelukt.
Weekopbrengst week 38:
- lopen: 4 km in 1x

2 opmerkingen:

  1. betekent deze rustpose geen 5 km bij DEM? (kan ik wel invullen...) Hoe gaat het herstel?

    BeantwoordenVerwijderen